Friday, November 20, 2009

结婚

我昨晚做梦了吗?是做梦吧?
鸿昨晚向我提议注册?
他开玩笑的吧?@@

还好我是清醒的,
还好他过后澄清说他是认真的,
还好我也拒绝了。
不然一直以为他开玩笑,
而我还配合他的话题说好的话,
那真的就完了!

一毕业就嫁人的话,
太对不起爸妈的栽培了!
所以至少要工作个几年,
养过家,有了基础再打算吧!

况且,要嫁也不能随随便便的吧?
起码也要让我觉得是可以能依赖的人啊!
鸿是很好,但就不是我想嫁的类型。

也许再等个几年,
我们在长大一些,
他变成那种类型时,
再谈婚论嫁才可以说服自己安定下来吧?

4 comments:

  1. omg...how he propose?
    u so hurt him la..

    ReplyDelete
  2. just like normal chit chat lor..
    He suddenly mention, i thought he was joking.
    After i say ok only he tell me that he is serious. Then, I straight away say cannot lor..
    I guess he can understand..

    ReplyDelete
  3. ==lll why he will said that?
    he wan to marry??
    have u ask him why he will hav this decision?

    ReplyDelete
  4. ya..but no money and he knew i dont want to get marry so soon, then he ask whether can we register first.

    ReplyDelete